În 2013, Paco Rabanne a lansat parfumul Invictus, al cărui nume latin se traduce ca „Invincibil”. Competițiile sportive au fost principala sursă de inspirație în crearea parfumului, sticla reprezentând un elegant trofeu, design unic până acum în lumea parfumurilor.
Lancôme este o casă franceză de parfumuri și produse cosmetice de lux, cu o tradiție de peste 80 de ani. A fost fondată în 1935, numele de “Lancôme” fiind inspirat de numele pădurii Lancosme, aflată în regiunea La Brenne, în inima Franței. Simbolul casei Lancôme, trandafirul auriu, amintește de trandafirii specifici acestei zone.
Parfumul “La Vie Est Belle” a fost lansat în 2012 și este unul dintre cele mai îndrăgite parfumuri de damă din lume. Cheia succesului acestui parfum a fost și este în continuare aroma lui inconfundabilă, puternic reflectată în mesajul pe care îl susține chiar numele parfumului: viața efrumoasă! Trei dintre cei mai buni parfumieri francezi, Olivier Polge, Dominique Ropion și Anne Flipo au reușit să creeze un parfum unic, ale căruinote de vârf sunt coacăzele negre și para, notele de mijloc stânjenelul, iasomia și florile de portocal și notele de bază sunt patchouli, boabele detonka, vanilia și pralinele.
Primul lucru la care trebuie să ne uităm este prețul. Daca acesta este mult mai mic în comparație cu ceea ce cunoașteți din perfumeriile consacrate, atunci, cel mai probabil, parfumul este contrafăcut. Desigur, magazinele online, cum este și cazul www.parfumu.ro, oferă prețuri mai mici decât în perfumeriile din oraș, însă prețurile, de la parfum la parfum, sunt de la 10% și pâna la 50% mai mici. Și asta, în mare, datorită cheltuielilor cu chiriile mari și cu angajații pe care o perfumerie urbană trebuie să le suporte. Prețurile exagerat de mici la un parfum indică, aproape în mod cert, faptul că autenticitatea parfumului este îndoielnică.
Nascut pe 15 noiembrie 1940 la Florenta, in Italia, Roberto Cavalli a crescut intr-o familie de artisti, mama sa fiind croitoreasa iar bunicul sau, Giuseppe Rossi, un pictor si un membru prolific al curentului Macchiaoli, creatiile sale fiind expuse in Galeriile Uffizi. Inspirat de acesta, incepand cu anul 1957, Roberto Cavalli decide sa urmeze cursurile Institutului Local de Arte, concentrandu-se pe imprimeurile textile, reusind sa atraga atentia asupra sa in mod admirativ, datorita realizarii unor printuri florale pe materiale.