GOOD GIRL – Carolina Herrera

05/20/2017
de catre Echipa Parfum-U
“Fetele cuminți ajung rareori în istorie” este motto-ul îndrăznețului parfum pentru femei GOOD GIRL de la Carolina Herrera.

Calvin Klein – Euphoria

05/13/2017
de catre Echipa Parfum-U

 

Parfumul Euphoria de la Calvin Klein este descris ca având un miros exotic, romantic și seducător.

Sauvage – Dior

05/07/2017
de catre Echipa Parfum-U
parfum sauvage

Apa de toaletă Sauvage a fost creată de parfumierul François Demachy și a fost lansat de cunoscuta casă de lux Dior în 2015. “Pentru a crea Sauvage, am fost inspirat de ideea de masculinitate. O masculinitate puternică și inconfundabilă. Asemenea unui bărbat care transcende timpul și moda” spunea Demachy despre procesul de creație al acestui parfum. 

Tom Ford – Orchid Collection

04/25/2017
de catre Echipa Parfum-U

În 2006 Tom Ford lansează Black Orchid, primul parfum dintr-o viitoare colecție care va purta numele Orchid. La numai un an după lansarea brandului său, în 2005, după ce lucrase pentru cunoscuta casă Gucci, americanul Tom Ford intră în atenția publicului larg. Misiunea declarată a design-ului său este redefinirea luxului modern.

CHANEL NO 5

04/09/2017
de catre Echipa Parfum-U

Chanel no 5 este, fără îndoială, unul dintre cele mai emblematice parfumuri din lume, un parfum care a intrat în istorie datorită esenței sale unice dar mai ales, datorită creatoarei sale, celebra Coco Chanel.

Parfum – Thierry Mugler – Alien

04/03/2017
de catre Echipa Parfum-U
Parfumul Alien a fost creat de Thierry Mugler în 2005 șieste până astăzi unul dintre cele mai apreciate parfumuri pentru femei.

One Million, Paco Rabanne.

03/27/2017
de catre Echipa Parfum-U
Poate cel mai celebru parfum al casei Paco Rabanne, One Million a fost lansat în 2008 și se bucură în continuare de succes ca unul dintre cele mai căutate parfumuri pentru bărbați. Alături de versiunea sa feminină – Lady Million, One Million de la Paco Rabanne se află încă în topul preferințelor a numeroși bărbați din toată lumea, demonstrând că este un parfum versatil, cu o aromă universal apreciată, la care trei faimoși parfumieri și-au adus contribuția: Christophe Raynaud, OlivierPescheux si Michel Girard.

Paco Rabanne – Invictus

03/20/2017
de catre Echipa Parfum-U
parfum paco rabanne invictus

În 2013, Paco Rabanne a lansat parfumul Invictus, al cărui nume latin se traduce ca „Invincibil”. Competițiile sportive au fost principala sursă de inspirație în crearea parfumului, sticla reprezentând un elegant trofeu, design unic până acum în lumea parfumurilor.


Lancome - La Vie Est Belle

03/13/2017
de catre Echipa Parfum-U

Lancôme este o casă franceză de parfumuri și produse cosmetice de lux, cu o tradiție de peste 80 de ani. A fost fondată în 1935, numele de “Lancôme” fiind inspirat de numele pădurii Lancosme, aflată în regiunea La Brenne, în inima Franței. Simbolul casei Lancôme, trandafirul auriu, amintește de trandafirii specifici acestei zone.

Parfumul “La Vie Est Belle” a fost lansat în 2012 și este unul dintre cele mai îndrăgite parfumuri de damă din lume. Cheia succesului acestui parfum a fost și este în continuare aroma lui inconfundabilă, puternic reflectată în mesajul pe care îl susține chiar numele parfumului: viața efrumoasă! Trei dintre cei mai buni parfumieri francezi, Olivier Polge, Dominique Ropion și Anne Flipo au reușit să creeze un parfum unic, ale căruinote de vârf sunt coacăzele negre și para, notele de mijloc stânjenelul, iasomia și florile de portocal și notele de bază sunt patchouli, boabele detonka, vanilia și pralinele.

Cum știm dacă un parfum este original?

02/08/2017
de catre Echipa Parfum-U

Primul lucru la care trebuie să ne uităm este prețul. Daca acesta este mult mai mic în comparație cu ceea ce cunoașteți din perfumeriile consacrate, atunci, cel mai probabil, parfumul este contrafăcut. Desigur, magazinele online, cum este și cazul www.parfumu.ro, oferă prețuri mai mici decât în perfumeriile din oraș, însă prețurile, de la parfum la parfum, sunt de la 10% și pâna la 50% mai mici. Și asta, în mare, datorită cheltuielilor cu chiriile mari și cu angajații pe care o perfumerie urbană trebuie să le suporte. Prețurile exagerat de mici la un parfum indică, aproape în mod cert, faptul că autenticitatea parfumului este îndoielnică.